Hejsvej! :)

Jahapp, då har man jue skaffat sig en blogg då ;) Hade tänkt för det första skriva när min skräcknovell här i stället, så att alla som vill får läsa den. Vill gärna ha insperation också, tack! Jag har egentligen inte fattat det där med blogg förut, men nu har jag det. Man kan ju självklart blogga om vad man vill, men bara om det är roligt, spännande och intressant. Jag hoppas att ni kommer gilla min blogg och jag kommer iallafall inte skriva så tråkiga saker. Ajja, ha det gött iallafall! ;)<3

Puss!

Kommentarer
Postat av: Valentinaaa<33

Vad söt din hund ärr<3333333

2009-08-22 @ 22:42:22
Postat av: Sofie

Tja! Jag ska försöka läsa din lilla novell blogg självklart :D <3

Ha det gött vännen :D

2010-02-07 @ 00:05:48
URL: http://seffii.blogg.se/
Postat av: amelie

valentina: tack :)<33

sofie: hejsan! gör du så! :D<3

2010-07-03 @ 18:58:28
URL: http://ameliekiliansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0